Lampaankyljyksiä rosmariinimarinadissa

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Tarvitset:

  • Lampaankyljyksiä 600g
  • Rosmariinin oksa
  • 2 valkosipulin kynttä
  • oliiviöljyä
  • suolaa
  • pippuria

Resepti:

  1. Valmista marinadi sekoittamalla revitty rosmariinin oksa ja murskattu valkosipuli oliiviöljyn ja mausteiden kanssa.
  2. Laita jääkaappiin marinoitumaan 1-12 tunniksi
  3. Ota kyljykset huoneenlämpöön noin 30 minuuttia ennen valmistamista
  4. Grillaa tai paista kyljykset pannulla

Vinkki:

Lisuukkeeksi sopii erinomaisesti esimerkiksi grillattu broccolini

Reseptistä tulee 2 annosta

Ravintosisältö per annos:

Kalorit: 780 kcal
Rasva: 62.4 g
Proteiini: 56.4 g
Hiilihydraatit: 0g

Sinua saattaa myös kiinnostaa nämä

ketogeeniset energia nallekarkit
Reseptit

Keto energia kuutiot

Tarvitset: 2 pussia Pruvit Raspberry Lemonade ketojuomaa 4 rkl gelatiinia 4 dl kuumaa vettä   Resepti: Lämmitä vesi kuumaksi, muttei kiehuvaksi Sekoita ketojuomajauhe gelatiinin kanssa

tzatziki kastike
Reseptit

Tzatziki-kastike

4 annosta Tarvitset: 2 dl kreikkalaista jugurttia 1/2 kurkku, kuorittu ja raastettu 1-2 valkosipulin kyttä 1 rkl oliiviöljyä 1 sitruunan mehut   Resepti: Sekoita kaikki

Reseptit

Ketoilijan suklaavälipalakeksit

Tarvitset: 0,5 dl kookosjauhoa 3 dl siemeniä maun mukaan (1 dl auringonkukansiemeniä, 1 dl kurpitsansiemeniä, 1 dl seesaminsiemeniä) 2 rkl Chian siemeniä 1/2 dl vettä

Reseptit

Kaali-pinaattilaatikko

Tarvitset – 400g naudan jauhelihaa (17%) – 1/2 kaali (pieni) – 4dl pinaattia – 1 sipuli – 2 valkosipulin kynttä – 0,5L kana/lihalientä – keto

keto uunifetapasta
Reseptit

Uunifetapasta (ketogeeninen versio)

Supersuositun Liemessä-blogin uunifetapasta ketogeeniseen ruokavalioon soveltuvana versiona. Tässä versiossa korvaamme pastan ketogeeniseen ruokavalioon soveltuvalla kesäkurpitsanuudelilla. Tarvitset: kaksi pientä kesäkurpitsaa 200g Fetajuustoa 1 dl oliiviöljyä 1

Reseptit

Paahtoleipä

7 kananmunaa 1 tl laadukasta suolaa 2 dl vettä 90g eli 1 dl sulatettua voita 3 dl Pofiber 3 rkl Psyllium 1 tl Ksantaani 1

Aloita ketogeeninen ruokavalio jo tänään!