Kasvispihvit

Kasvispihvit

Tarvitset:

– 1 parsakaalin varsi

– 1 kukkakaalin varsi

– 1 pieni porkkana

– 1 kourallinen pinaattia

– 2 kananmunaa

– 1dl juustoraastetta

– 2rkl psylliumia

– suolaa ja pippuria

Valmistus:

1. Pilko kaikki kasvikset veitsellä hieman pienemmäksi, laita tehosekoittimeen ja myllää raasteeksi.

2. Laita raaste isoon kulhoon, lisää kananmunat, juusto, suola, pippuri ja psyllium. Sekoita huolellisesti.

3. Anna vetäytyä kulhossa noin 15 minuuttia. 

4. Taputtele massasta 6-8 kasvispihviä ja paista uunissa leivinpaperilla 200 asteessa noin 15-20 minuuttia kunnes kypsiä.

Vinkki:

Oiva resepti miten voit käyttää kaalien varret hyvin hyödyksi. Voit lisätä seokseen muitakin mausteita esim. paprikaa, chiliä, juustokuminaa, valkosipulia ja sipulia. Tuoreet yrtit sopivat hyvin valmiiden pihvien päälle. Lisukkeeksi sopii mainiosti vaikka paistettu kananmuna, smetana ja tomaattikastike.  Voit vaihtoehtoisesti paistaa kasvispihvit pannulla keskilämmöllä voissa ja öljyssä.

Ravintosisältö / 100 g

Energia

93 kcal / 100 g

Energia

386 kJ / 100 g

Proteiini

7,6 g / 100 g

Hiilihydraatti

1,7 g / 100 g

Rasva

5,8 g / 100 g

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Keto Kickstart – Ketoilijan laboratoriokokeet

Keto Kickstartin tutkimuspakettiin on kerätty ketogeenisen ruokavalion kannalta tärkeimmät mittarit. Samalla nämä mittarit antavat kokonaisvaltaisen käsityksen siitä, miten oma elimistösi voi ja miten voit entisestään parantaa jaksamistasi arjessa.

Aloita tehokas rasvanpoltto

LMAINEN E-KIRJA sekä aina uusimmat tiedot ketogeenisestä ruokavaliosta.
Ketogeeninen ruokavalio.fi - Ilmainen ketokirja-min