Fat Head – Keto Pizza

Tämä keto-pizza resepti on helppo ja nopea valmistaa. Moni on kysellyt hyvää keto-pizza reseptiä. Olemme monta kokeilleet ja tämä resepti on suosikkimme tähän mennessä. Reseptistä saa kaksi pohjaa (pellillistä), joten jos haluat vain yhden niin puolita määrät.

Ainekset (pohja):
-4 kupillista raastettua mozzarellaa
-2 kananmunaa
-6 rkl philadelphiaa
-150g mantelijauhoja
-hypysellinen suolaa

Resepti:
1. Sulata mozzarella uunissa (200 astetta ja noin 5 min)
2. Sekoita sulaneeseen mozzarellaan loput ainekset tässä järjestyksessä; philadelphia, kananmunat ja mantelijauho
3. Möyhi taikinaa sen verran että ainekset ovat hyvin sekaisin ja taikina ei tartu enää juuri käsiin. Lisää mantelijauhoja tarvittaessa.
4. Jaa taikina kahteen osaan.
5. Laita taikina leivinpapereiden väliin ja kauli littanaksi. Kun olet valmis ota ylempi leivinpaperi pois. (Pro tip: jos taikina kerennyt jäähtymään, niin lämmitä se nopeasti uunissa ennen kaulimista)
6. Laita pohja esikypsymään uuniin 200 asteeseen, niin että pinta saa hieman väriä
7. Täytä
8. Laita takasin uuniin vielä noin 7 minuutiksi, tai kunnes juusto saa hieman kultaista väriä.
9. Heitä itsesi kanssa femmat, koska teit juuri todella hyvän keto-pizzan!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Keto Kickstart – Ketoilijan laboratoriokokeet

Keto Kickstartin tutkimuspakettiin on kerätty ketogeenisen ruokavalion kannalta tärkeimmät mittarit. Samalla nämä mittarit antavat kokonaisvaltaisen käsityksen siitä, miten oma elimistösi voi ja miten voit entisestään parantaa jaksamistasi arjessa.

Aloita tehokas rasvanpoltto

LMAINEN E-KIRJA sekä aina uusimmat tiedot ketogeenisestä ruokavaliosta.
Ketogeeninen ruokavalio.fi - Ilmainen ketokirja-min